04 May 2011

Teman....


Gua masih menunggu seseorang. Bukan sebagai teman tidur jauh sekali teman main sahibba. Gua tunggu seseorang ni pasal nak ajak makan. Kalau gua sorang sorang makan memang gua tak berselera. Nak makan kena ada teman. Tak ada istilah bagi gua teman tapi mesra. Kalau dah teman semua mesra tak ada tak mesra. Tidak lu jangan berteman. Cewah.
********
Masuk bab nak makan ni gua paling malas kalau tengah makan ada orang ganggu. Soalan selalu gua dengar bang nak beli dvd tak? Tengah gua layan makan tomyam campur boleh rasa macam gua macam maggi kosong campur air panas. Tapi gua maintain sopan, gua tahu juga adab melayan tetamu. Kira yang jual dvd tu tetamu gua walau tak diundang.
*********
Kadang – kadang gua cepat bosan, selalu dia datang skrip yang sama dia cakap, bang dvd nak??yang baik punya atau yang biasa? Satu hari dia  tanya, gua jawab dvd yang baik punya tengah hot dalam surat khabar ada? 

Peh dia buat muka dengan gua..

No comments:

Post a Comment