01 May 2011

Suspek

Seorang  perempuan simpanan Dato T disyaki membunuh Dato Z atas alasan yang kurang jelas.suspek ditahan di sebuah rumah urut dan spa ketika berkemban. Sewaktu ditahan zakiah dalam keadaan terkejut sambil separuh tangan memegang sesuatu.Selepas disiasat rupanya sebotol ky jelly milik Dato Z.

 Hasil siasatan lanjut, zakiah berkata dia ada alibi sewaktu kejadian.Sewaktu kenyataan beramaran diambil, dia berkata dia sedang karaoke dengan seseorang pada hari kejadian. Katanya lelaki afrika. Puan, betul saya tak tahu. Saya di sebuah bilik yang agak samar samar sedang berkaraoke dengan peter warga ghana separuh usia yang saya kenal di kelab dangdut jalan tujuh. Kata Zakiah. Eh kamu jangan menipu,kesan cap jari kamu sepadan dengan senjata yang digunakan, gertak Insp. senah meon.

zakiah, sergah Ins. senah, kamu jangan nak bodohkan saya.Ini apa?? tunjuk insp. senah kepada zakiah.Nah kamu tengok betul2..adakah ini senjata kamu guna?. Insp. senah mencampakkan sesuatu kepada zakiah.Jelas rupanya senjata pembunuhan adalah sebatang timun.

Terdesak timun pun boleh....

No comments:

Post a Comment