22 May 2011

Pengalaman...

Hari ini gua ada kerja nak buat di luar.Gua buat ni pasal nak cari pengalaman.Nak jumpa orang katakan. Gua tak jual produk, tapi gua buat survei. Perempuan atau lelaki gua tak kisah asalkan dia boleh bagi gua maklumat dan gua senang hati.Tak banyak pun cuma 10 orang.
***********
Kalau lu rasa nak tolong gua datanglah area cheras beli barang atau lepak – lepak nanti gua nampak gua buat isyarat kenyit mata. Lu orang jangan  ingat gua nak mengorat lu orang. Gua bukan mat romeo jauh sekali mat jiwang.
***********
Waktu gua sambung tulis ni lu orang kena tahu gua tak pergi pun buat survei. Alasan gua kukuh, hujan lebat dan jarak penglihatan yang terhad pasal gua naik motor.Logikkan? Apa – apa nanti gua fikir macam mana nak survei dalam hujan.
Sekarang gua tak ada mood nak cerita lebih  pasal hujan.
Cewah......

No comments:

Post a Comment